Het belang van de klant te ondersteunen, met name aan nieuwe spelers, kan niet worden overschat. Een clausule in de bonus voorwaarden kan klaren of een functie nodig hebt in de software kan niet functioneren of een intrekking kan niet door gekomen. In al deze gevallen moet de speler een antwoord van de online casino en het is via de klantenservice. Hoewel de evaluatie van de klantenondersteuning twee aspecten moeten worden overwogen. Een aspect is de mechanismen geboden voor de klantenservice en de andere is de kwaliteit van de klantenservice. De aangeboden gebruikelijke mechanismen zijn post, fax, telefoon, e-mail en live chat. Post is van geen enkel nut, omdat de transactie duurt enkele dagen. Fax is ook niet een veel gebruikte optie, omdat enkele spelers is deze mogelijkheid op hun eigen computers. Vandaar dat voor alle praktische doeleinden ligt de keuze van de andere drie. Telefonische ondersteuning is het voordeel van het nemen plaats in real time. Spelers hoeven niet uren of dagen te wachten voor de reactie. Nochtans zijn er nadelen. Toll gratis telefoonnummers worden niet aangeboden aan spelers uit alle landen. Normaal spelers uit de VS, het VK en Canada hebben toegang tot gratis nummers. Wanneer de speler basis is overwegend Europese, zijn gratis nummers voor de meeste Europese landen verstrekt. Spelers worden gedwongen om een regelmatige internationale lijn te gebruiken om te betalen voor het gesprek en dit bijdraagt aan hun cost.Some online casino’s hebben een gesprek terug te geven. Spelers kunnen hun e-mail telefoonnummer en een handige Tome en customer support zal noemen. E-mail ondersteuning ondervangt het probleem van de kosten. Dit is echter het probleem van een vertraagde reactie. De meeste online casino’s te nemen tussen 24 uur tot 48 uur voor het reageren ook e-mails. Live chat overwint de problemen van zowel de kosten en tijd. Het apparaat werkt als een koeriersdienst op het internet. Gewoon inloggen en een customer support lid zal reageren. Tenzij een online casino biedt de klant ondersteuning via live chat is het niet waard betuttelend. De kwaliteit van de steun omvat de volgende parameters. Eerste probleem van de speler moet worden begrepen en correct geadresseerd. Indien de klant biedt steun verlenen aan de verkeerde adviezen of niet in staat is om het probleem thenthe hulphandgreep is niet goed. Vandaar dat de klant ondersteunend personeel moet worden ervaren en deskundig. Het tweede probleem is de tijd genomen. Spelers zoeken naar een snelle oplossing. Als de speler is gemaakt om te verslaan rond de struik of gevraagd om te wachten tot de ondersteuning van een senior member raadpleegt dan legt de speler uit. Ten slotte moet worden klantenondersteuning vriendelijk. De speler is waarschijnlijk al geïrriteerd toen hij contacten klantenondersteuning en moet daarom zorgvuldig worden behandeld.
Er zijn woorden van advies voor de spelers ook. Zorg om hoffelijk te zijn in je queries, ondanks je frustratie, en je zal beter worden ontvangen. De beste manier om customer support spoorbreedte is om ze te testen door het sturen van dummy vragen. Zo bent u altijd voorbereid zijn op wat ze kunnen verwachten wanneer de reële behoefte zich voordoet.